המגזר החרדי בישראל מחכה לשירותים שלך!

תוכנית העבודה שלנו
ליצירת מנגנוני שיווק ופרסום
למגזר החרדי בישראל:

01. פגישת אפיון ואסטרטגיה

בפגישה נכיר את המוצר שלך לעומק, נדבר על יעדים מבחינת כמות לידים וכמות מכירות ואסטרטגיה ראשונית לפרסום. 

02. מחקר אווטאר

מחקר האוואטר אצלנו הוא השלב המכריע ביותר.  
מהניסיו שלנו, ככל שאנחנו מכירים את הלקוחות שלך יותר לעומק, אנחנו יודעים ליצור מסרים מדויקים שפוגעים בול. במסגרת המחקר נבצע ראיונות חיים בזום או טלפונית עם לקוחות שלך. 
נראה מי המתחרים שלך, מה הם מציעים ואיך אפשר להציע משהו יותר טוב מהם. נעשה סקרי שוק כדי לזהות טרנדים ומגמות שיכולות לעזור לנו בפרסום.  לאחר המחקר יהיה לך קובץ מסודר עם הרצונות, הכאבים, הפחדים והתקוות של האוואטר. קובץ שתוכל להשתמש בו בכל הקמפיינים הבאים. 

03. מסרים שחודרים ללב

לאחר עבודת המחקר שהיא כ-70%-80% מכלל העבודה, הקופירייטרים המוכשרים, יכתבו את המשפך.

דפי נחיתה.  דפי מכירה.  וובינרים. סדרת מיילים.  מדריך חינמי וכל תוכן שצריך כדי להפוך את הליד לליד איכותי שבאמת מכיר אתכם ורוצה את השירות שלכם.

04. הפקה גרפית

בשלב הזה המעצבת המוכשרת תביא את השפה הגרפית של העסק שלך לתוך הדפים באמצעות בנייה אסתטית ונקייה של הדפים. 

אנחנו אוהבים ליצור דפים עם עיצוב נקי כדי לתת דגש על המסרים.

05. תוכנית פרסום

בשלב הזה אנחנו בונים בוחרים מ-200 מקורות מדיה שונים, את המדיות שיתאימו ספציפית לעסק שלך ובהתאמה לתקציב הפרסום של העסק. 

לאחר בניית התוכנית תוכל לראות טבלה קטנה עם המדיות בהם נפרסם, עלות לכל מדיה, תאריך פרסום וסוג הפרסום שיעלה שם.

06. אופטימיזציה

לאחר שהכול מוכן, אנחנו עולים לאוויר, מקבלים את הלידים ומתחילים לאסוף את הנתונים.

מה עלות הליד? מה האיכות שלו? מאיפה הגיעו הלידים הכי טובים?

איך אפשר לשפר את העלות לקליק?

כשיש לנו מספיק נתונים, אנחנו מתחילים בתהליך אופטימיזציה כדי להשיג תוצאות טובות יותר.

326 לידים תוך שבועיים, אל תעבדו עם רועי, אני שומר אותו לעצמי."

עבדנו עם רועי והצוות שלו. 

תוך פחות משבועיים הגיעו 326 לידים לוובינר שערכנו בעלות של 5-8 שקלים לנרשם. 

התהליך היה חלק, מקצועי ונעים. 

הם מכירים את עולם הפרסום החרדי כל כך טוב שתהליך הפיצוח איתם, היה מהיר מתמיד. 

אורי לוי
חברת so simple

חודש פלוס, הכרתי את רועי, הדברים השתנו. הגיעו הרבה לידים דרך הפרסום שלו, אצל החרדים. סגרתי די הרבה עסקאות, דבר שלא עשיתי עד כה.

מהרגע שהמשפך שהצוות של רועי עשה היה באוויר, קיבלנו לידים ללא הפסקה. 

אבל מה שהפתיע אפילו את אנשי המכירות שלנו זו איכות הלידים. 

לידים שמחכים לשיחה ממך, שבשיחה כבר מכירים אותך כל כך טוב ומעוניינים להתקדם. פשוט תענוג.

אם יש לכם מוצר שמתאים לקהל החרדי, רועי הוא הבחור שלכם. אל תהססו פעמיים. 

אסף ווייס
חברה למט״ח

חייב לציין שאתה תותח. כמות אדירה של הודעות וואצפ'. תמשיך כך.

מהרגע שהתחלנו לעבוד עם רועי והצוות שלו, קיבלנו כמות אדירה של פניות. הוואצפ׳ שלי קרס. 

ממליץ בחום. 

נונו
מטבחי ליוורנו

שיחת ייעוץ [חינם] על שיווק למגזר החרדי בישראל:

אם הרשתות החברתיות לא מספקות את המוני הלידים שאתה צריך כדי לצמוח, אם יש לך מוצר שמתאים לקהל החרדי, אנחנו צריכים לדבר. 

היי, אנחנו ״חרדיגיטל״, נעים להכיר!

היי, נעים להכיר. אנחנו חברת חרדיגיטל ויש לנו מטרה אחת. 

אנחנו רוצים ליצור עבורך קהילה של לקוחות נאמנים מהמגזר החרדי בדיגיטל שקונים ממך שוב ושוב. 

מה זה אומר? 

אנחנו רוצים לאפשר לכל עסק עם שירות איכותי שרוצה להגיע לקהל ענק  יוכל להגיע למגזר החרדי, להכיר אותו, לדבר איתו בשפה הנכונה ולהפוך רבים מהם ללקוחות מרוצים. 

להגיע למגזר החרדי בדיגיטל זה מדע,
לדבר איתם בשפה הנכונה
זו אומנות.