01. פגישת אפיון ואסטרטגיה
בפגישה נכיר את המוצר שלך לעומק, נדבר על יעדים מבחינת כמות לידים וכמות מכירות ואסטרטגיה ראשונית לפרסום.
בפגישה נכיר את המוצר שלך לעומק, נדבר על יעדים מבחינת כמות לידים וכמות מכירות ואסטרטגיה ראשונית לפרסום.
מחקר האוואטר אצלנו הוא השלב המכריע ביותר.
מהניסיו שלנו, ככל שאנחנו מכירים את הלקוחות שלך יותר לעומק, אנחנו יודעים ליצור מסרים מדויקים שפוגעים בול. במסגרת המחקר נבצע ראיונות חיים בזום או טלפונית עם לקוחות שלך.
נראה מי המתחרים שלך, מה הם מציעים ואיך אפשר להציע משהו יותר טוב מהם. נעשה סקרי שוק כדי לזהות טרנדים ומגמות שיכולות לעזור לנו בפרסום. לאחר המחקר יהיה לך קובץ מסודר עם הרצונות, הכאבים, הפחדים והתקוות של האוואטר. קובץ שתוכל להשתמש בו בכל הקמפיינים הבאים.
לאחר עבודת המחקר שהיא כ-70%-80% מכלל העבודה, הקופירייטרים המוכשרים, יכתבו את המשפך.
דפי נחיתה. דפי מכירה. וובינרים. סדרת מיילים. מדריך חינמי וכל תוכן שצריך כדי להפוך את הליד לליד איכותי שבאמת מכיר אתכם ורוצה את השירות שלכם.
בשלב הזה המעצבת המוכשרת תביא את השפה הגרפית של העסק שלך לתוך הדפים באמצעות בנייה אסתטית ונקייה של הדפים.
אנחנו אוהבים ליצור דפים עם עיצוב נקי כדי לתת דגש על המסרים.
בשלב הזה אנחנו בונים בוחרים מ-200 מקורות מדיה שונים, את המדיות שיתאימו ספציפית לעסק שלך ובהתאמה לתקציב הפרסום של העסק.
לאחר בניית התוכנית תוכל לראות טבלה קטנה עם המדיות בהם נפרסם, עלות לכל מדיה, תאריך פרסום וסוג הפרסום שיעלה שם.
לאחר שהכול מוכן, אנחנו עולים לאוויר, מקבלים את הלידים ומתחילים לאסוף את הנתונים.
מה עלות הליד? מה האיכות שלו? מאיפה הגיעו הלידים הכי טובים?
איך אפשר לשפר את העלות לקליק?
כשיש לנו מספיק נתונים, אנחנו מתחילים בתהליך אופטימיזציה כדי להשיג תוצאות טובות יותר.
עבדנו עם רועי והצוות שלו.
תוך פחות משבועיים הגיעו 326 לידים לוובינר שערכנו בעלות של 5-8 שקלים לנרשם.
התהליך היה חלק, מקצועי ונעים.
הם מכירים את עולם הפרסום החרדי כל כך טוב שתהליך הפיצוח איתם, היה מהיר מתמיד.
מהרגע שהמשפך שהצוות של רועי עשה היה באוויר, קיבלנו לידים ללא הפסקה.
אבל מה שהפתיע אפילו את אנשי המכירות שלנו זו איכות הלידים.
לידים שמחכים לשיחה ממך, שבשיחה כבר מכירים אותך כל כך טוב ומעוניינים להתקדם. פשוט תענוג.
אם יש לכם מוצר שמתאים לקהל החרדי, רועי הוא הבחור שלכם. אל תהססו פעמיים.
מהרגע שהתחלנו לעבוד עם רועי והצוות שלו, קיבלנו כמות אדירה של פניות. הוואצפ׳ שלי קרס.
ממליץ בחום.
אם הרשתות החברתיות לא מספקות את המוני הלידים שאתה צריך כדי לצמוח, אם יש לך מוצר שמתאים לקהל החרדי, אנחנו צריכים לדבר.
מה זה אומר?
אנחנו רוצים לאפשר לכל עסק עם שירות איכותי שרוצה להגיע לקהל ענק יוכל להגיע למגזר החרדי, להכיר אותו, לדבר איתו בשפה הנכונה ולהפוך רבים מהם ללקוחות מרוצים.
בכל זמן שתרגיש מוכן, אנחנו פה כדי לעזור לך להגיע להרבה יותר לקוחות עם מעט מאוד תחרות ולהפוך אותם ללקוחות שמחים שלך.
אם הגעתם עד לפה, כנראה שמשהו בשפה ובסגנון שלנו, הצליח לעבור. נשמח להכיר את העסק שלך.