היתרון של הדיגיטל על הפרינט הוא ברור. הכול מדיד.
אבל כשניגשים לדיגיטל החרדי, זה נראה קצת אחרת.
איך מודדים תנועה שמגיעה מעשרות מקורות שונים בוואצפ׳?
איך מודדים תנועה שמגיעה מעשרות מקורות שונים במייל?
אם אנחנו לא יודעים כמה עולה לנו להביא גולש לדף,
אם אנחנו לא יודעים כמה עולה לנו ליד,
אם אנחנו לא יודעים מאלו מדיות הגיעו הלידים הכי טובים,
איך נוכל לשכפל את מה שעובד?
ואיך נוכל להעיף את מה שלא עובד? לא נוכל.
מה ההבדל בין זה לרשתות חברתיות?
ובכן, בפייסבוק וגוגל יש מערכות מעקב אינטגרליות כחלק מהשירות למפרסמים, אבל כמשמפרסמים בעשרות רשימות תפוצה שונות, בעשרות קבוצות וואצפ׳ או לא מעט אתרים, איך מודדים את זה? אז כן, גם פה גוגל באה לעזרתנו.הכירו את ה-looker studio:
הלוקר סטודיו מאפשר לנו למשוך נתונים מגוגל אנליטיקיס ובכך להבין מה כל מדיה נתנה לנו ברמת התנועה וברמת ההמרות. ככה זה נראה. כמו שאפשר לראות בתמונה, יש לנו את כל הנתונים מהקמפיין למעלה. וממש כאן למטה אפשר לראות כמה תנועה הגיעה מכל מקור. בשלב הבא אנחנו רואים את כמות הלידים.איך מנתחים את הנתונים ומשפרים את הקמפיין?
כשיש לנו נתונים ביד, אנחנו יכולים להיות רגועים. כי אנחנו יכולים להבין איפה הבעיה, אם ישנה ומה צריך לשפר. אז איך באמת מנתחים את הנתונים ומבינים איך לשפר? אז ככה. יש 3 דברים שנרצה לבדוק.- המודעות.
- דף נחיתה לקבלת לידים לרשימת תפוצה.
- דף נחיתה של המוצר / דף מכירה.