מה זה בכלל דיגיטל חרדי?
אז דבר ראשון, למי שעדיין לא קרא, אנחנו ממליצים לעבור למאמר הזה ולהבין מהו בדיוק דיגיטל חרדי.
רק נגיד בקצרה, דיגיטל חרדי זה מגוון של מדיות כמו רשימות תפוצה, קבוצות וואצפ׳, פורומים, אפליקציות, על ידם ניתן להגיע למגזר החרדי ולפרסם שירותים ומוצרים.
דוגמה לפרסומות מתוך רשימת תפוצה:
התמונה הזו, היא דוגמה לפרסומת מתוך רשימת תפוצה שמקבלים 20,000 חרדים.
וזו דוגמה נוספת לפרסומת ברשימת תפוצה שמגיעה לכ-45,000 חרדים.
וכך נראה הפרסום באתרים:
פרסום בקבוצות וואצפ׳
הפרסום בקבוצות וואצפ׳, כולל בדרך כלל תמונה קטנה / סרטון ומלל קצר + לינק.
איפה כדאי לפרסם מתוך כל המקומות האלו?
לאחר שעשינו עשרות (אם לא מאות…) קמפיינים במגזר החרדי,
למדנו דבר אחד, לא בכל מקום כדאי לפרסם.
לפעמים, דווקא הזירות הדיגיטליות הצנועות, יודעות להביא תוצאות
הרבה יותר טובות מהאתרים הגדולים.
כדי לתכנן את הפרסום בצורה אפקטיבית אנחנו עושים טבלה שנראית ככה.
כללי אצבע שלנו לבחירת מדיות:
- אנחנו מתבססים על ניסיון עבר ויש לנו רשימה מדויקת של המדיות שהביאו את התוצאות הטובות ביותר.
- אנחנו נרצה קודם כל לבחור מדיות שהן מאותה הנישה של הלקוח. למשל, אם מדובר בחינוך ילדים, נחפש קבוצות וואצפ׳ של הורים או משפעיני רשת בתחום החינוך.
- אנחנו מסתכלים על התקציב של הלקוח ומבינים במסגרת האפשרויות שיש לנו, איפה כדאי לפרסם.
גם אחרי שבחרנו תוכנית מדיה בהתאם לתקציב של הלקוח,
יש לנו עוד כלל.
בחודש הראשון של הפרסום אנחנו נבחן אלו מקומות הביאו
את התוצאות הטובות ביותר עם המודעות הטובות ביותר
ובחודש השני נשים יותר תקציב על אותה המדיה.
מקווים שנהנתם והחכמם, צוות חרדיגיטל.